SPØRGSMÅL (FAQ)


Du kan sende sikre meddelelser til alle, som har en mailadresse

Hvis du har tegnet et abonnement med en mellem eller stor pakke, kan du modtage meddelelser fra alle.

Du modtager meddelelser ved at dele et unikt link med modtageren, som giver modtageren adgang til at kunne sende sikre meddelelser til dig. Det unikke link kan eksempelvis deles på din hjemmeside eller i din e-mailsignatur

Du skal vælge den lille pakke, hvis: 

  • du har en virksomhed med et mindre behov for at kunne sende sikre meddelelser
  • du har behov for at sende sikre meddelelser 1-2 gange om ugen 
  • du har ikke behov for at modtage meddelelser
  • du ikke har et behov for at have medarbejdere tilknyttet, da der i den lille pakke kun er adgang for administratoren

Du skal vælge den mellem pakke, hvis:

  • du har en virksomhed med et større behov for at kunne sende og modtage sikre meddelelser
  • du har et behov for at kunne sende og modtage 10-20 meddelelser om ugen
  • du har et behov for, at op til 5 af dine medarbejdere, skal kunne sende og modtage sikre meddelelser 
Du skal vælge den store pakke, hvis:
 
  • du har en virksomhed med et stort behov for at kunne sende og modtage sikre meddelelser
  • du har et behov for at kunne sende og modtage sikre meddelelser på daglig basis
  • du har et behov for, at op 10 af dine medarbejdere skal kunne sende og modtage sikre meddelelser

Vi kan altid sammensætte en pakke til dig, der er særligt tilpasset dine behov for et bestemt antal sendt beskeder, modtagne beskeder eller tilknyttede brugere.

Kontakt os her for yderligere information

Det er kun administrator-brugeren, der har rettigheder til at oprette medarbejdere/brugere i SafeShare.

Antallet af medarbejdere/brugere, der kan oprettes udover administrator-brugeren, afhænger af, hvilken abonnementspakke, du har tegnet.

Medarbejdere/brugere oprettes under ”Profil” i SafeShare.

Sender du ofte meddelelser til den samme person, anbefaler vi, at du opretter vedkommende som kontaktperson i adressebogen.

Alle brugere af SafeShare kan oprette deres egen individuelle adressebog.

Kontaktpersoner oprettes i adressebogen under ”Profil” i SafeShare.

Du kan slette en medarbejder eller en kontaktperson fra SafeShare ved at klikke på skraldespanden i venstre side ud for vedkommende.

Hvis en medarbejder har været inaktiv i 3 måneder, kommer SafeShare med en automatisk besked om, hvorvidt vedkommende skal slettes fra SafeShare. Dette betyder, at du aldrig kan komme til at opbevare oplysninger på medarbejdere i SafeShare i længere tid end der er et berettiget formål til.

SafeShare anbefaler, at du løbende gennemgår dine kontaktpersoner i adressebogen, så du også her får slettet de kontaktpersoner, du ikke længere bruger.

Hver gang, du sender en meddelelse til en modtager, vil meddelelsen automatisk blive destrueret så snart modtageren har åbnet meddelelsen og downloadet eventuelle filer.

Har modtageren ikke gemt vedhæftede filer, eller downloadet en meddelelsesrapport, bliver du nødt til at sende meddelelsen igen via SafeShare.

Hvis du har modtaget en meddelelse i SafeShare, som er sendt til dig via dit unikke link, gemmes denne meddelelse i SafeShare i 30 dage.

Du har således 30 dage til at hente meddelelsesrapport og eventuelle vedhæftede filer ned, hvis det skal gemmes i længere tid.

Du kan maksimalt vedhæfte filer, der har en størrelse af 10 MB i én meddelelse.

Fylder dine filer mere en 10 MB, skal du dele dem op i flere meddelelser.

Når du har sendt eller modtaget en meddelelse i SafeShare, kan du downloade en meddelelsesrapport.

Meddelelsesrapporten viser, hvornår meddelelsen er sendt eller modtaget, eventuel besked i meddelelsen, vedhæftede filer og hvorvidt meddelelsen er åbnet.

Hvis du downloader meddelelsesrapporten, gemmes den i ”Overførsler” på din computer. SafeShare anbefaler derfor, at du løbende sørger for at slette mappen ”Overførsler” på din computer, så der ikke lagres meddelelsesrapporter heri længere tid en højst nødvendigt.

Du kan opsige dit abonnement på SafeShare under ”Profil” på administrator-brugeren.

I vores forretningsbetingelser (som du kan finder her), kan du læse vores opsigelsesvilkår.